VLC Kärkölä 24.2. 2024 Turnausinfoa ja otteluohjelmat

20.2.2024

Viikkaricupin Kärkölän osaturnauksessa pelataan kaksi naisten 9+9 joukkueen sarjaa.

Harrastelentiksen Viking Line Cupin Kärkölän osaturnauksen ilmoittautui ennätysmäärä naisjoukkueita. Niinpä cup-vastaavan kanssa tehtiin päätös, että Kärkölässä pelataan kaksi naisten sarjan turnausta ja miesten sarja jää tällä kertaa pois.

Turnaukset pelataan Koskisen Areenalla eli Kärkölän liikuntahallilla (kuntakeskus Järvelässä) os. Virkatie 4, Kärkölä.

Molemmissa turnauksissa on mukana täydet yhdeksän joukkuetta. Yhteensä turnauksiin osallistuu siis 18 naisjoukkuetta.

Järjestävän seuran Lappilan Nousun lentisnaisia pelaa aamupäivän turnauksessa joukkueessa Keräilyerä. Iltapäivän turnauksessa ensiesiintymisensä Viikkaricupissa tekee kokonaan nousulaisista koottu joukkue, turnausnimeltään KäLLi eli Kärkölän LentopalloLikat.

Aamupäivän turnauksen pelit alkavat klo 9. Saliin pääsee klo 8.30. Kaikilla joukkueilla on klo 9 joko peli- tai tuomarivuoro.

Iltapäivän turnaus alkaa välittömästi aamuturnauksen päätyttyä n. klo 14. Tällöinkin kaikilla joukkueilla on heti joko peli- tai tuomarivuoro.

Turnauksissa palvelee Nousun yhteistyöseura Hollolan Salpiksen B-tyttöjen buffetti. Buffetissa käy käteismaksu ja mobilepay.

HUOM!

Liikuntahallin lähiympäristön parkkipaikat täyttyvät etenkin klo 13.30-14 välillä, kun molempien turnausten joukkueet ovat yhtä aikaa paikalla.

Paikallisia katsojia pyydetäänkin reippailemaan paikalle tai jättämään autonsa hieman kauemmas parkkiin.

Yleisöllä on turnauksiin vapaa pääsy.

Otteluohjelmat ja ajo-ohje/parkkipaikkakartta löytyvät tämän sivun alaosan liitetiedostoista.

MUISTUTUS joukkueille

• Joukkueilla on hyvä olla omat pillit tuomaritehtävien hoitoa varten. Järjestäjillä on muutama varapilli.
  • Maksakaa turnausmaksu 90€/ joukkue Lappilan Nousun tilille FI49 5204 0820 0079 49. Kirjoittakaa viestiosioon "VLC Kärkölä 24.2." ja joukkueenne nimi.
  • Muistattehan täyttää myös pelaajaluetteloinnin sähköisesti etukäteen: https://vikinglinecup.yhdistysavain.fi/yhdistys/pelaajaluettelointilomake/
  • Tupakointi ei ole sallittua liikuntahallin piha-alueella. Järjestämme erillisen tupakointipaikan.

Tervetuloa turnaamaan! Hienoa, että mukana on sekä vanhoja tuttuja että uusia Viikkarijoukkueita.

Liitteet